20-04-2018: Συμμετοχή του σχολείου στο 8ο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας.

Οι μαθητές της έκτης τάξης του σχολείου μας συμμετέχουν και φέτος στο 8ο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας με δύο έργα τα οποία δημιούργησαν στα πλαίσια του μαθήματος των ΤΠΕ και με την υποστήριξη και καθοδήγηση της εκπαιδευτικού πληροφορικής κ. Σοφίας Γιώτη.

29543119_443022662824869_4163963341703741440_n   33812826_443022789491523_2165158211517153280_n   34033500_443022709491531_183999147739709440_n

Οι μαθητές του δεύτερου τμήματος της ΣΤ τάξης, στα πλαίσια ενός e-twinning προγράμματος, έφτιαξαν πρόγραμμα στο περιβάλλον του scratch με το οποίο κάνουν γνωστό το σχολείο τους και συστήνονται στους εταίρους. Για να δείτε το έργο τους πατήστε την πράσινη σημαία και χρησιμοποιώντας τα βελάκια του πληκτρολογίου περιηγηθείτε στους διαδρόμους του σχολείου. Μπείτε σε αίθουσες (ορθογώνια) και των τριών επιπέδων (υπόγειο, ισόγειο και 1ος όροφος) για να δείτε πώς χρησιμοποιούνται. Για να πάτε από το ισόγειο σε άλλο όροφο πρέπει να ακουμπήσετε τα σκαλιά(μικρά ορθογώνια) που βρίσκονται εκεί και για να επιστρέψετε πάλι πίσω πρέπει να ακουμπήσετε το πορτοκαλί σκαλοπάτι που βρίσκεται στο υπόγειο ή πρώτο όροφο.

Οι μαθητές του πρώτου τμήματος της ΣΤ τάξης έφτιαξαν ένα παιχνίδι γνώσεων στο scratch σχετικό με τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης το οποίο και βλέπετε παρακάτω. Για να το εκτελέσετε πατήστε την πράσινη σημαία. Το παιχνίδι παίζεται από δύο παίχτες. Στόχος του παιχνιδιού είναι ο κάθε παίχτης να απαντήσει σωστά σε 6 ερωτήσεις σχετικές με κάποια χώρα της ΕυρωπαΙκής Ένωσης για να κερδίσει την χώρα. Ο παίκτης με τις περισσότερες κερδισμένες χώρες είναι ο νικητής. Όταν ξεκινά το παιχνίδι εμφανίζεται μία χώρα και κάποιες φωτογραφίες σχετικές με αυτή στις οποίες πρέπει ο 1ος παίχτης να κάνει ένα αριστερό κλικ για να συλλέξει πληροφορίες για 30 δευτερόλεπτα. Έπειτα οι εικόνες κρύβονται και ο παίχτης ερωτάται 6 ερωτήσεις σχετικές με τις προηγούμενες πληροφορίες. Το πληκτρολόγιο πρέπει να είναι γυρισμένο στα ελληνικά κατά την απόδοση των απαντήσεων. Στην πρώτη λάθος απάντηση αλλάζει ο παίχτης και οι 6 ερωτήσεις γίνονται από την αρχή. Ο παίχτης που θα απαντήσει σωστά και στις 6 ερωτήσεις είναι αυτός που θα πάρει την χώρα αυτή. Το παιχνίδι συνεχίζεται ομοίως και για τις υπόλοιπες χώρες. Οι παίχτες παίζουν εναλλάξ. Ο παίχτης που θα κερδίσει τις περισσότερες χώρες ανακηρύσσεται νικητής του παιχνιδιού.

Δημοσιεύθηκε στην Σχολικό Έτος 2017-2018, ΤΠΕ, Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.